قوانین و مقررات استفاده از خدمات وب سایت کمک وردپرس

استفاده از خدمات وب سایت کمک وردپرس مشمول پذیرش قوانین زیر است. در صورت عدم پذیرش این قوانین، مخاطب حق استفاده از خدمات وب سایت کمک وردپرس را نخواهد داشت.

۱) کلیه‌ی فعالیت های وب سایت کمک وردپرس تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

۲) استفاده از خدمات کمک وردپرس مشمول پذیرش این قوانین است. مخاطب با ثبت نام در سایت،‌ می‌پذیرد که این قوانین را مطالعه کرده است و با آگاهی کامل از آن‌ها، در سایت کمک ورپرس ثبت نام کرده است.

۳) اطلاعات درخواست شده از مشتریان، صرفا به منظور رفع مشکل وب سایت آن‌هاست. مشتری بلافاصله پس از حل مشکل می‌بایست نسبت به تغییر اطلاعات محرمانه نظیر رمز عبور وردپرس و رمز عبور هاست اقدام نماید. مسئولیت افشای آتی این اطلاعات با مشتری است.

۴) مسئولیت اطلاعات دسترسی به حساب کاربری با شخص مشتری است و وب سایت کمک وردپرس در این زمینه مسئولیتی ندارد. پیشنهاد کمک وردپرس به مشتریان عزیز این است که بلافاصله پس از اتمام کار، کلیه‌ی رمزعبورهایی را که در اختیار کمک وردپرس قرار داده اند، را تغییر نمایند.

۵) ارائه‌ی خدمات «پکیج پشتیبانی وردپرس» به صورت تعداد تیکت می‌باشد. برای مثال در طرح طلایی، مشتری می‌تواند ۱۲ تیکت در هر ماه ارسال نماید. هر تیکت باید صرفا به ۱ مشکل از سایت پرداخته شود و امکان نوشته شدن چندین مشکل در ۱ تیکت وجود ندارد.

زمان پاسخگویی به هر تیکت از زمان ثبت آن، ۲۴ ساعت طی روزهای کاری است (سایت کمک وردپرس روزهای پنج‌شنبه و جمعه تعطیل است. در تعطیلات رسمی نیز، مجموعه تعطیل می‌باشد). زمان اجرای هر تیکت بسته به مشکل سایت، ممکن است از ۱ روز تا ۲ هفته به طول بینجامد.

۶) در صورت اهانت به کارشناسان پشتیبانی، کمک وردپرس می‌تواند حساب مشتری را مسدود نماید و از ارائه خدمت به او خودداری نماید.